9 spēle „Radošums”

  • Klases radošā potenciāla atklāšana
  • Prasme domāt „ārpus rāmja”
  • Radošās unikalitātes identificēšana katrā skolēnā

Mums radošums- tā ir prasme domāt ārpus tradicionālā, prasme atrast negaidītus savienojumus, improvizēt un vienlaikus saglabāt toleranci pret citiem. Radošums ir subjektīvs un nenovērtējams, šeit nav pareizu un nepareizu risinājumu. Tieši tam ir veltīta 2 h spēle „Radošums”.

Visas spēles laikā dalībnieki gatavojas fināla iznācienam uz skatuves- jautrai teātra improvizācijai. Pirms tam viņi pilda dažādus individuālus un kolektīvus uzdevumus, lai atbrīvotos un atraisītu radošo domāšanu. Šim nolūkam mēs izmantojam arī aktiermākslas stundas. Spēle māca ieraudzīt neparasto parastajā, domāt „ārpus rāmja”, aizraujoši prezentēt savu radošuma produktu.

Spēle labvēlīgi ietekmē klases klimatu, attīsta uzticību un toleranci klasesbiedru vidū.

 # # #

„Es jau sen biju dzirdējis par „The GAME club” organizāciju, bet nebija nācies kļūt par liecinieku kā notiek treniņi un tiek vadītas spēles. Taču man palaimējās kopīgi ar Tallinas Linnamjeskogo Krievu Liceja skolniekiem pabūt spēlē „Radošums”.

Uzreiz vēlos akcentēt, ka spēle notika ļoti mierīgā un radošā atmosfērā. Bija redzams, ka skolēniem patīk un viņi pilnībā aizrāvušies ar notiekošajiem procesiem, kurus piedāvāja Aleksejs.

Spēle „Radošums” ļāva skolēniem iedarbināt visas viņu īpašības un dotumus, kas skolas ikdienā pazūd, un konkrētāk „radīt”, visās šī vārda izpausmēs: mainīties ar vārdiem, iedomāties sevi no jauna, būvēt bildes no ēdiena, zīmēt, veidot dzīvas bildes, pantomīmu un daudz ko citu. Pēc pavadīta laika ar „Game club”, es runāju ar skolēniem un atgriezeniskā saite, kuru es saņēmu bija maksimāli pozitīva! Visiem patika un 2 h bija par maz, skolēni bija gatavi radoši darboties un radīt vēl un vēl, ilgāk un vairāk!”

Pāvels Vasiļjevs

Klases audzinātājs

Tallinas Linnamjeskogo Krievu Licejs

# # #

Skolēnu atsauksmes:

„Šī spēle man ļoti patika. Ļoti patika tas, ka šīs spēles ienesa daudzveidību mūsu ikdienā. Tiem, kam ir dažādas nodarbības, skola, treniņi, neatliek laika tādai vienkāršai lietai kā spēle. Ļoti labi, ka šīs spēles saliedē mūsu klasi. Mēs ar katru spēli kļūstam aizvien draudzīgāki.”

„Man viss ļoti patika, viss bija ne tā kā parasti: visi bija jautri, draudzīgi, godīgi, atsaucīgi.”

„Es iemācījos improvizēt un tagad esmu daudz mazāk atkarīga no citu viedokļa. Spēles sākumā, izdzirdot vārdu „improvizēt”, man palika bail, taču pēc tam, komunicējot  un strādājot grupās ar klasesbiedriem, kļuva aizvien omulīgāk. Visas spēles bija ļoti jautras, taču visvairāk patika „Soliņš”. Es esmu ļoti priecīga, ka varu piedalīties jūsu spēlēs.”

„Es iemācījos būt daudz atvērtāka, izteikt savu viedokli.”

„Šodien es iemācījos braukt uz astes, tīrīt zobus ar parūku un braukt ar krēslu. Un šodien es iemācījos smieties labvēlīgi.”

„Man mūsu spēle patika, jo tajā piedalījās visi. Un vēl tāpēc, ka tad, kad iekrita koka loma, es nodomāju, ka tā ir muļķīga loma, bet pēc tam visi skrēja pie manis.”

„Man ļoti patika šī spēle. Kā jau daudzi teica, bija patīkami izmēģināt sevi jaunās situācijās un vairāk sadraudzēties ar savu klasi. Gaidīšu jaunas spēles. Paldies organizatoriem.”

„Man ļoti patika šī spēle, ar nepacietību gaidīšu nākamo. Interesanti, ko mēs darīsim spēlē „V un S”.”

# # #

Pieteikties